Tuesday 22 October 2013

Mencipta Label Baru

Teks: Azlina Zabha

Hari ini saya terpanggil untuk menambah label di blog saya. Saya kategorikan label-label terkini ini dengan Kategori Ulasan. Buat masa ini, saya hanya membuat beberapa label yang terlintas dalam fikiran pada waktu ini.

Label-label ini diwujudkan atas dasar minat saya yang suka mengulas setiap benda yang saya pernah gunakan. Saya akan mengulas sejujurnya. InsyaAllah.

Semoga ia boleh jadi panduan kepada pengguna-pengguna yang lain. Kemungkinan besar saya bukan sahaja akan mengulas tentang sesuatu produk, saya suka juga untuk berkongsi rasa dengan pembaca blog saya jika saya makan di kedai-kedai makan yang sedap-sedap.

Tak sabar untuk saya berkongsi dengan pembaca semua tentang apa jua produk yang saya gunakan. Sampai jumpa lagi. :-)

2 comments:

  1. Hai. Salam Perkenalan.

    Membuat ulasan sangat bagus, membantu kita untuk mengingat semula dan sebagai rujukan di kemudian hari.

    Sampai satu ketika, kita akan dibayar untuk membuat ulasan, dan saya telah melaluinya. Semoga berjaya untuk puan. :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih munirah.. saya masih baru dalam dunia ni.. banyak perkara yg saya perlu pelajari..

    ReplyDelete