Thursday 20 March 2014

Pembersih Bilik Air Terbaik

Teks : Azlina Zabha
Gambar : http://www.gentlesupreme.com.my/home-care/daia-stains-killer


Special formulated with active cleaning ingredients. Suitable to be used at bath tub, or toilet bowl in your restroom. It is effectively cleans away all the stubborn dirt, stains and dullness without damaging the designs or colors of your favorite tiles.Daily housework become easy and efficient with Daia Stain Killa. 
(Diambil dari laman web Gentesupreme Sdn. Bhd.,   http://www.gentlesupreme.com.my/home-care/daia-stains-killer pada 4.16pagi, Khamis, 20/3/2014) 
Pelbagai jenis pembersih bilik air saya pernah jumpa. Pembersih bilik air DAIA Stain Killa ini adalah yang terbaik setakat ini. Apabila kita letakkan ia pada kotoran degil di bilik air kita, ia akan serta merta bertindak balas dan kita senang untuk membersihkannya selepas itu.

Jadi tidak perlu kita mengeluh dan berputus asa dengan kotoran degil di bilik air kita yang mungkin kita sangkakan ia memang tidak boleh ditinggalkan. Cubalah DAIA Stain Killer ini. Harganya juga berpatutan, dan sangat berbaloi jika kita memilikinya.

Jadi, selepas ini, jangan malas-malas lagi untuk membersihkan bilik air kita, ya! Adanya pembersih bilik air ini, memudahkan dan mempercepatkan diri kita membersihkan lantai, mangkuk tandas, singki, dinding bilik air, dan tidak lupa juga lubang tempat keluar air. Cuma perlu tuangkan di tempat yang dikehendaki, kemudian tunggu beberapa minit, dan kita boleh menggosoknya perlahan-lahan tanpa perlu menyentalnya sekuat hati. Seterusnya, bilas dengan air.

No comments:

Post a Comment