Wednesday 6 February 2019

Ultra Madness Super Volume Mascara ANAS

Teks : Azlina Zabha
Imej : #teamstarsANAS

Assalamualaikum and good morning all. Jom bersihkan sawang-sawang. Ni kalau jerit kat sini boleh bergema ni. Heehuu. Tergantung sepi sangat blog ni. Haha

           Baiklah, sebelum saya terlajak taip ntahapaapantah, baik saya terus je perkenalkan pada semua Ultra Madness Super Volume Mascara ANAS ni. Mascara ni sebenarnya baru sahaja dikeluarkan oleh Anasism. Siapa yang selalu pergi SASA mesti tahu dengan kewujudan kosmetik ANAS.

           Ya, seriously memang kosmetik ANAS ada dipasarkan di SASA. Bukan mudah produk Bumiputra masuk ke butik kosmetik SASA. Jika nak dapatkan Ultra Madness Super Volume Mascara ni, boleh dapatkannya secara personal dengan master stokis Ailyqairy, stokis, agen serta dropship sah #teamstarsANAS.

           Ultra Madness Super Volume Mascara ANAS best sangat sebab ia tak comot bila kita pakai pada bulu mata. Sekali sapuan sahaja sudah mencukupi. Tapi jika ditanya saya, saya lebih suka letak dua kali sapuan. Terpulang kepada citarasa masing-masing. Bulu mata saya jenis yang ada tak ada. Hihi. Jadi harus lebih sekali sapuan untuk nampak lebih klasik gitteww. Lagi-lagi jika kita dah pakai eyeliner, mesti tak nampak mascara bila pakai nipis-nipis.

            Walaubagaimanapun, jika kita dalam mode nak buat makeup no makeup look, no eyeshadow, no blusher dengan nude colour lipstick, jadi saya cadangkan mascara tu pakai satu sapuan sahaja. So barulah muka nampak ala-ala Korean gitteww.

            Saya ni jenis yang memang tak pandai pakai mascara. Kali terakhir saya pakai masa saya berumjur 25 tahun. 10 tahun yang lalu secara jujurnya. Masa tu nak cuba-cuba pakai mascara. Pakai sekali je, lepas tu ntahmanamana mascara tu saya letak.

             Bila saya jumpa mascara yang best macam Ultra Madness Super Volume ANAS ni, memang saya tak fikir lama. Terus beli. Mascara ni bila saya pakai harini, macam tak pakai mascara. Nampak bulu mata original sangat. No need fake eyelashes. Bulu mata melentik vogue sangat. Nanti saya selfie, saya letak gambar saya dengan mata bermaskara ok.

             Saya banyak kemaskini instagram saya dengan kosmetik Anasism. Boleh tengok di instagram saya, @azlinazabha .

Laman Web Ailyqairy : http://ailyqairy.com
Lamab Web Anasism : http://anasism.com
Instagram Anasism Ailyqairy : @anasism.ailyqairy
Instagram Anasism : @anasism

Sorry raw picture, tengah dalam kereta masa update ni. 









No comments:

Post a Comment